18. veebruar 2010

Huvitav idee spämmarite vältimiseks: anda inimlikkuse tõestusena valesti kirjutatud sõna ja lasta see õigesti kirjutada. Yhtlasi vähendab ilmselt ka kirjavigu kommentaarides. Mitte et mul sellega hetkel probleeme või yldse kokkupuuteid oleks, aga tuli pähe.

Hiljem: teine idee. Kas keegi oskab öelda, kas on võimalik, et praegusaegne kohanimi Juhkentali on kunagi tähendanud jõeorgu? (Jochken-dal, kui asja asjatundmatult vanapärastada.) Härjapea jõe org sealkandis ju oli... Ja oma keeltesegamist selle koha peal vabandan ja põhjendan ka - vaadatagu või vanu saksapäraseid mõisanimesid. Niisiis, kui keegi teab midagi öelda selle kohta, siis olen väga huvitatud. Muidugi on väga hästi ka võimalik, et tegemist on yldteada asjaga, mille osas mina yksi olen pimeduses olnud.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

speller on lihtsamalt kasutatav ja levinum, kui captcha tekstiks tõlkija.

Tho ütles ...

Õige. Jälle näide sellest, kuidas ma mõelda ei oska.