25. aprill 2010

keerulised yllatused

Täna on olukord veidike parem. Ma ei ole lugenud mitu tundi järjest kummalisi ingliskeelseid lyhitekstikesi ja seetõttu ei kipu ka päris nii hakitult kirjutama.

Märkimiväärset tänasest: punkt YKS. E"S" on googlevõlur. Eesnime ja kahe fakti järgi leidis ta inimese ylesse. Mis, muide, olgu ka mulle hoiatuseks, et võrgust on tegelikult päris lihtne igasuguseid asju leida. Igayhe kohta.

Aga see olgu mulle hoiatuseks ka veel kord selle sõna juurde, mis soovitab mitte kysida, kui pole kindel, kas vastust yldse teada tahad. Mõnikord on ka positiivsed ja oodatud ja loodetud vastused asja keerulisemaks tegevate omadustega. Siinkohal siis avastasin positiivseid asju mitme võrra rohkem kui oleksin arvanud ja muidugi läks mu elu seevõrra keerulisemaks.

Tegelikult ei maksa seda väga tõsiselt võtta, sest kõik ylalpoolne on kirjutatud muigega ja heas mõttes. Heas mõttes keeruline on ka täiesti aktseptaabel kontseptsioon. (Ärge kysige, miks võõrsõnaline, ma ei tea ise ka.)

Mida veel. Elu on hirmus tore, mis siis või just selle pärast, et mul on kevad peast läbi puhunud ja kergitab katust. Kõik on hästi, mis siis et otseselt mdiagi fantastilist justkui polekski.

Kommentaare ei ole: