2. mai 2010

pyhapäev

Ei tea, kas allpool eemise postituse dialoog viitsib jätkuda, kui see enam kõige ylemine pole (laenatud mure! Tuleb välja, et lisaks harjumustele oskan ma ka muresid laenata...), igastahes ei saa mitte vaiki olla. Õues on lihtsalt imeilus ilm, aga mis see ei võinuks eile olla. Selle asemel oli see vedi totter hoovihmake.

Ja oleks on paha poiss, aga ikkagi - oleks ma eile teadnud, et täna siiski ei ole tööpäev, oleks õhtupoole Tartusse hääletanud ja öötantsupeole läinud. Kahjuks vasardas peas mõte, et 12.30 pean kindlasti olema juba tööpostil ja bussirahataskus ulgus tuul. Ma olen täpselt niipalju magaja ka, et ei viitsi nii vara hommikul peale hakata, et kindlalt kohale jõuaks.

Tööle jõudes selgus siis, et vahepeal on graafikut muudetud ja mu tänane tööpäev tõstetud kuu teise poolde. Sellesse annab suhtuda kahte pidi. Yhest kyljest mulle väga hästi sobib, et täna vaba aega oli, täitsa mõnedki asjad said tehtud. Teisest kyljest oleks ju olnud tore seda eile juba teada. Pean ka tunnistama, et minu andmed on nädalavanused ja pärit graafikust, mille juures oli märge, et võib veel toimuda yksikuid pisikesi muutusi. Vahepeal pole töö juurest läbi käinud, nii et ei teadnud. Aga ega ma ei viitsi selle peale kuidagi ärrituda ka. Mul targematki teha.

Kätel lasen käia. Otsustasin, et kui veidi aktiivsemalt käsitööga tegeleks ja pingutaks kõik asjad pidevalt tähtaegselt valmis saada, oleks tellimust ilmselt rohkem. Hetkel ykski tähtaeg ei ähvarda õnneks, ja ongi hea - aeg on väga kiiresti kaduv ressurss lähematel nädalatel. Või väga liikuv - ma tean praegu, kus mul aega on, aga on karta, et yks või teine või kolmas asi tykib vahele.

Kevad on mulle täielikult, vältimatult, ydini pähe löönud. Varem pole sellist asja nii suurel määral tähele pannud, aga varem polnud väga võimalust ka. Varem tegi ainult veidi emotsionaalsemaks (vt. aasta 2008, eksole. Või siis ära vaata, see oli kole.), nyyd... nyyd on pidevalt päike ja elurõõm ja looduse teemadega kisub kaasa. (Et võimalikult häguselt öelda.)

Mõned mõtted on ka olnud, maailmaparanduslikud ja psyhholoogilised, mida võiks kumbagi pikemalt lahti kirjutada, aga need kannatavad veidi.

Kommentaare ei ole: