29. detsember 2010

yhtteist

Juuksed on ikka veel kellegi teise omad - mingid võõrad juuksed minu pähe pandud. Harjumise asi.

Aga... Punktyks, mis värk sellega on, et kui ma lähen ekstra hilja magama, siis ma ärkan ikka samal ajal umbes? Vastu tänast näiteks sai uni lõpuks kella veerand kuue paiku vastu võetud vs tavaline yks-pool-kaks, aga keskpäevaks oli hommik juba peaaegu otsas.

Ja kui päriselt aus olla, peaksin praegu paelama, mitte arvuti taga istuma, sest selleks on valget aega vaja, ent arvutile mitte.

Jätkan enne poolikult ja viletsalt kirjutatud postitust mõned tunnid ja pool meetrit paela hiljem. Palju parem! Vahpeal on plaanidega täitunud umbes kogu aeg, mis täna veel järel on, mõte läinud selgeks ja läbi saanud kuulatud hulk nunnusid mitte-päris-rahvamuusika juppe. Selliseid natuke stiliseeritud ja nii. Need sobivad paelatöö juurde paremini kui ehtne ja sõnadega rahvamuusika, sest seda ma ei saa ju kaasa laulmata jätta, kuid see segab kirjakordade lugemist väga. Paelast saab muidugi spikerdada, aga siiski.

Ja et ma ei räägiks kogu aeg oma käsitööst, mis on mulle endalegi pikapeale tyytu (palju parem on unistada kõigist neist asjadest, mida ma teeks, kui viitsiks!), siis märgin ära, et nyyd läheb kõrvalriba linkide korrastamiseks. Ma olen viimasel ajal leidnud liiga palju head ja huvitavat, et kõiki neid asju mööda blogitiiru taga ajada.

(Miks need kaks tulpa eraldi on ja mille alusel, on keeruline öelda. Ilmselt peaks sellega kunagi veel midagi ette võtma.)

Kommentaare ei ole: