7. märts 2011

hall ja peaksolema-vihmane päev

Nõelumisest on siiber, loodetavasti ainult tänaseks. Mitte et ma seda tänasel päeval juba liiga palju teinud oleksin, aga lähiminevikus palju kyll.

Selline veidi ebameeldivalt sooda olemine on, aga ma tean kyll, miks. Magama läksin veidi peale 6 hommikul, taevas oli juba heledamaks minema hakanud ja ema vist ärkas parasjagu. Täna on see päev, kus ma käsitööd ei tee, mis siis, et tähtaeg nagu juba oli nii umbes 4 tundi tagasi. Vähemalt mu oma sisemine tähtaeg, eksole.

Kysimustepilv: Huvitav, kas õnnestub yhe hea inimesega kontakti saada? Kes kirjutas sellises stiilis-teemas kommentaari, et nende järgi määratud autor seda kyll ise kirjutada ei oleks pidanud saama? Kas ma spoilisin endale just suure tyki telekat ära, täitsa oma peaga? Kas ma kavatsen järgi ka uurida? Kui mitu CV'd ma täna saadan? Kas ma saan mõnele neist vastuse ka? Millal tuleb VR vastus? Millal ja kuhu ma tööle saan? Mis imelik lõhn see toas on? Kes koristab? Kas ma tahan täna yldse kohvi? Mida ma siis muud tahan praegu? Millal rammestus yle läheb ja kas selle vastu saab midagi ette võtta? Miks veel kevadet ei ole? Miks aastas on ainult yks eksemplar 25. märtsi, kui ma arvatavasti tahan olla kahes kohas? Kes mind sedasorti yritusele kutsub?......

Kommentaare ei ole: