4. veebruar 2013

Niih, nyydseks on juba kaks tuttavat inimest andnud oma panuse sellele päevalehe sarjale, kus noored tööd ei leia (või teinekord leiavad ka). Ega ma ei saa ju tuttavate tegemisi lugemata jätta, eriti, kui kellestki ammu midagi kuulnud ei ole.

Sain seetõttu just eriti teravalt aru, miks inimesed sageli lehesabakommentaare ei loe. Ma mäletan klassivenda kyll, kujutan ette, mis suhtumise pealt asju kirjutatud on ja nii edasi... Kommentreerijad aga... Oeh, vihaseks ajab. Justkui poleks tegelikult lugenudki, lihtsalt räusata vaja.

Mitte et ma hetkel ise väga parem oleksin, loen kymme kommi ja siis kurdan siin. Vastuolud paistavad ju alati teravamalt välja. Ja yleyldse peaks sel teemal suu kinni hoidma, kui ma oma mitme eluaasta jooksul ikka veel bakat kätte pole saanud ja vanemate kaela peal elan.

Ei, tegelikult see ei muuda mu mõtiskluse sihtmõtet - kommentaare lehesabas ei ole ikka kuidagi mõtet lugeda.

Kommentaare ei ole: