17. november 2014

Täna ei ole tore päev. Kõik on halvasti ja hästi ja käib närvidele ja õnnestub ja läheb nässu. Ma olen kahe tunni jooksul vihane, väsinud, õnnelik, muusikat kuulamas, kylmetav, näljane, unine, pahane, segaduses... ja siis veel kord segaduses ja veel kord väsinud. Kõik see tundmine, mis kogu aeg vaheldub, väsitab ära vaimselt ning kuigi valuvaigistid muudavad mu olemise enam-vähem inimlikuks, ei saa salata, et fyysiline väsimus on ka mingi asi. Vahepeal on tyytu naisterahvas olla, ma niisama virisen.

Ja et mul ei oleks igav, sain ma just hiljuti yhendatud järgmise "Teeme internetis ägedat asja!" masinavärgiga, mis on vähemalt esialgu segadusttekitav. Ma ei ole veel päriselt välja mõelnud, mida ma täpselt tegema peaksin, kuid mul on umbmäärane arusaam olemas. Niikaua luuran lihtsalt kaustade vahel ringi ja loon endale ylevaadet.

Pidev vajadus vaheldada oma internetikeele ametlikkustaset hakkab näitama oma viletsamat poolt: soome ja saksa y'd lähevad yhe ja sama teksti sees segamini juba.

Mõned tunnid hiljem: Eeh, nii palju on lugeda ja orienteeruda ja arvamusi avaldada - aga pagan, TORE ON! Ma oleksin nagu päris inimene!

Kommentaare ei ole: