24. jaanuar 2007

"Haige"

Et siis täna olen ma haige. Mulle sobib, aga võiks veidi pikemalt püsida. Saaks isegi midagi tehtud vast...

Tegelikult ma alati ei jõua. Hetkel näiteks. Energiat ei ole, motivatsiooni ei ole, mitte mingit jõudu ei ole. Mulle meeldiks vähemalt nädala lõpuni kooli vältida... Mitte et mul oleks meeletus koguses arvestustöid või midagi, aga mul ei ole seda jaksamist et ennast hommikul kooli vedada ja seal püsida. Eriti nüüd, kui ma tean, et tegelikult ei juhtu ju eriti midagi, kui ma veidike puudun... (peale nõmedate hinnete ja järeltööde kuhjumise....O:)) Ja mul oleks seda aega niiväga vaja.

Öösel ei saa magada, aga ei saa ka midagi teha, sest niipea kui üheski ruumis tuli põlema panna, ärkab pool korterit üles ja tuleb õiendama, et ma olen segaseks läinud, ei maga öösel, rikun tervist janiiedasi.

Ometigi on õues lõpuks ometi selline ilm, mida ma pikka aega oodanud olen, päikest paistab juba ka rohkem ja mulle vähemalt tundub, et elu vaikselt järjest paraneb jälle. Nii kahju, et ma ei suuda sellest osa võtta, sest tunnen tohutut vajadust rahu, puhkuse, üksiolemise ja oma toimetuste järele.

Tühi on.

Kommentaare ei ole: