20. august 2007

Väsinud

Tahtsin midagi postitada, aga siis tuli mõte, et enne peaks muljed ja mälestused kirja panema. Kirjutan siis hiljem edasi.

Nüüd on hiljem. Lausa mitu päeva hiljem. Täpsemalt alustasin ma seda postitust üleeile, kuid kuna mälestuste üleskirjutamine võttis enamuse päevast ja ülejäänu kulus kolimiseks asjade pakkimise peale, jõudsin alles täna kirjutamiseni. Eile käisin perega Tartus, riideid ja riidekppi ära viimas, külmakppi kohale toomas ja raha maksmas. Vähemalt need olid põhilised, plaanitud asjad.

Plaaniväliselt sadas mulle ja isale aga kaela üle tunni aja kestnud loeng teemal kuidas hoida korda, mida ma juba olen jõudnud valesti teha, mis asjad ma olen jõunud ära määrida, ära lõhkuda või muud sellist. Hetkel pean veel vastu, küsimus on aga selles, kui kaua veel.

Nädalavahetusel oli teine Beleriandi Lugude mäng. Selle muljeid ma siin nii agaralt kirjutasingi, et aega ei jäänud üldse üle. Mäng ise oli fanastiline, tähistaevas nii tipi-täpiline kui veel soovida andis ja langetas minu nähes suisa kaks tähte. Super! Veel väärib lisaks teiste muljetele erilist äramärkimist veidi ebamugav kõrge ja mättaline rohi, mis õhuniiskusest, udust ja sadanud vihmast tilkus ja kõik riiete alumised osad märjaks tegi. Plusspoole pealt ütleks aga, et ei tea, kas see oli juhuste kokkulangevus või mitte, aga ämblikud asusid päriselt põhjakaares, imelik udu lõunas, nagu Silmaillioni kaartidelgi kirjeldatud. Vale oli ainult inimeste tuleku suund - oleksime pidanud liikuma idast läände, kuid liikusime läänest itta. Siiski oli tegemist esimese korraga, kui midagi sellist märkasin - ei ole mitte jutu sisu kujundatud maastikule vastavaks, vaid maastik langeb sisuga kokku. Ma ei ütle, et se varem nii pole olnud - ma pole seda lihtsalt märganud, ja ega ole ausaltöeldes olnud ka vajadust ilmakaari kontrollida.

Niipalju siis praeguseks - enne, kui lõunasse ära kaon (nii hilja kui võimalik, ehk tõenäoliselt 31. kuupäeval), tuleb veel mitu ja mitugi asja ära teha - õmmelda, põhiliselt, sest siin on mul võimalik kasutada elektrimasinat.

Päikest!

(trükivigades süüdistan Pyyd)

Kommentaare ei ole: