13. jaanuar 2008

Raporteerin...

Elan Tiigi tänavas. Õpin nii kütma, et soe sisse ka jääks ja võimalikult vähe puid selleks kuluks. Suure vaevaga olen temperatuuri saanud 19 kraadi peale, mis on juba päris mugav.

Nüüd hõikaks samamoodi nagu Elo mõnda aega tagasi - mul on internet! Kogemata ja võõras, mis siia ära eksis. Kaugelt paistab häguselt isegi raamatukogu oma ära - ma ei tea, ei paistnud väga kasutatav olevat.

Riidekapp on katki. WC on ka kuigivõrd. Aga siin on tore ja vahva. Järgmise teisipäevani peab veel isegi kuivtoidu peal vastu. Pliiti nimelt pole. Lillekülast peaks lauapliidi saama, kui isa tuleb.

Eile oli balli tantsutund ja Tolkieni sünniaastapäeva tähistamine. Tantsutund ei olnud ni vahva kui oleks võinud, sest ma ei mäletanud kõike õigesti õpetada. Kui tead ühest tantsust kahte varianti, ja mõlemat ainult pooleni, ei saa sellest midagi head tulla. Neljapäeval paremini. Tolki sünniaastapäev oli vahva, aga vajus ära.

Ja ülehomme on keeleteaduse eksam. Jubejube - ei ole nii keeruline aine kui saaks, ja on jube huvitav, aga materjali on paljuvõitu. Osaliselt kattub see teiste ainete omaga - tihtipeale oli tunne, et seda me ju juba võtsime, kusagil mujal aga siiski.

Uni on - aga kell on ju veel vähe et normaalsed inimesed magama läheksid. Ja siis ma istungi siis ahjuukse ees ja oodan, et internet mu juurest veel ära ei lähe.

Kommentaare ei ole: