5. november 2008

raamatud

Ostsin veel raamatuid. Piisavalt palju, et need pandaks suurde logoga paberkotti - ja kes meil poes piisavalt palju ostab, teab, kui palju selleks tarvis on. Igavene vaev oli teisi pärast koju tassida.

Ei, ma olen rahul. Mingi portsu saab nimekirjast maha tõmmata ja siis saab veel rõõmustada illustreeritud Beowulfi yle. Ega ta teksti poolest maailma parim asi ilmselt pole, aga need pildid! John Howe ikka oskab eepilisi asju joonistada. Jah.

Otori lood on mul nyyd ka tervikuna olemas, kõik viis osa. Siis veel paar raamatut, ilma milleta ma ennast kangesti rumalana tunneksin ja yks, millel oli intrigeeriv pealkiri ja koos pealkirjaga esinedes ostmist põhjendav autor. Mõne teise kirjaniku samanimelist asja peaks otsima hoopis teisest riiulist, sealt, kust ma kunagi midagi ei osta. Selleks kuus on raamatute ostmine tehtud ilmselt - no ei saa rohkemat korraga lubada.

See ei tähenda, et eelmine postitus ajakohasuse kaotanud oleks - ei, kehtib endiselt sama vääramatult, kuigi yks hea inimene juhtis mu tähelepanu asjaolule, et neil kolmel on olnud oma asjadega hakkama saamiseks jupp rohkem aega kui mul. Samas... praeguseks ma kipun uskuma, et oli igayhel juba midagi vöö all. Just.

*võtab eile öösi kirja pandud sõnad ja väänutab neid nyyd, et nad viisakamad välja näeksid*

Ahjaa, rääkisin paar sõna juttu inimesega, kes meile poodi ingliskeelset kirjandust tellib. Yks väga hea vene kirjaniku triloogia tuleb loodetavasti varsti jälle sisse. *sylitab kolm korda yle vasaku*. Äkki nad on isegi kõik yhesugused - mulle on see oluline, siis näeb parem välja.

Kommentaare ei ole: