23. veebruar 2009

Mm, mulle meeldib.

Ma olen endaga nii rammusalt rahul (siin lihtsalt pidi olema alliteratsioon ja see tundus esmapilgul pähe karanud sõnadest sobivaim), et anna olla. Autosõit ja muiduvõit, esiteks. Ja siis veel see mõttepusle, mis järsku kokku sobima hakkas. Jee.

Teiseks... helerohelise varjundiga naljadele tuleb _hoopis_ teine maik juurde, kui ise seal sees oled! Ma ei suuda ilmselt kunagi enam vaadata yhtegi moosivarga-teemalist lõõpimist pealt sirge näoga ja Sourgane' punast lagritsat ka mitte. Kuigi seda peaks, sest muidu äkist tahavad teada, mida ma omaette itsitan seal. Raisk, mu aju hakkab trennipuudusest ja liiga pidevast naiselikust seltskonnast omaette heleroheliseks minema vist.

Kuigi inimesed mu ymber käituvad veidi teisiti kui oleks arvata võinud. Ootamatult - ja vähemalt kahes yhikus juba. E "S" arvas, et see võib olla seotud mingite asjadega teemal "Äkist sa särad nyyd rohkem?", aga on kaugel ära ega osanud täpselt öelda. Muutunud olud muudavad jne.

Ja mind ootab peale tänast ees kaks õhtut tantsimist ja tänane, oi, tänane öö tuleb pinev. Hurjuhh kui pinev! *otsustb varuda energiat* Vöö tuleb valmis teha. Ylimalt, ylimalt oluline.

Kommentaare ei ole: