22. november 2009

vigade parandus

Et yritada eilset segast postitust heastada, märgin ära veel asju, mis kahe viimase postituse vahele jäid.

Esiteks sai vahepeal kindlaks tehtud, et minu teooria Tallinna tantsuklubi probleemtantsu kohta kehtib endiselt, mis siis et seda vahepeal ymber lykata ähvardati. *näitab pikka nina*

Teiseks on kindel, et kui inimesi viisakalt tylitada, siis nad ei saa enamasti eriti tigedaks. See lugu oli selline, et lähen mina reede hommikul jaburalt vara rongi peale ja leian esimesest läbikammitavast vagunist sobiliku istekoha. Minu ees istuval noorepoolsel naisterahval lebab kõrvalistme peal (tollal) eilane Ekspress. Kysin siis, (kuidagi kenas formaadis, mida ma meelde tuletada ei suuda), et kas ta hakkab seda lugema või äkki oleks nõus seda mulle laenama. Oligi nõus ja mina sain suure tyki muidu hirmus igavast rongisõiduajast vigaseks löödud, sest kõik oma isiklikud ajaveetmisvahendid jäid mul suure äratulemistuhinaga kottu. Ja millal ma veel inimesi tylitasin - rongiluulet kogudes. Ma nimelt sattusin vagunisse, mille aknaklaasidele oli luuletusi kleebitud, aga kuna ma ei saand ju väga paljudel kohtadel korraga istuda, siis mõned asjad pildistasin jooksvalt yles. Taevas oli veel mugavalt valgepilvine ja andis hea heleda tausta tumedatele tähtedele. Keda seal oli - vanemat Ehinat, Trulli, Kaplinskit, midagi oli Timo Maranilt ja kyllap mingeid asju veel, Lumetihane teab nimesid ja ma ei viitsi järgi uurida. Peaaegu et kõik,mis oli, on jäädvustatud ka. Keegi pahaseks ei saanud.

Mis veel oli märkmistväärivat - Hint aegajalt teeb mingeid märkusi, et "Kui sa nii kirjutad, siis nii hääldavad seda ainult mõned läänlased ja saarlased, muidueestlased ytlevad ikka nii." Enamasti on tegemist sõnavormidega, mille puhul mina ei suuda otsustada, kuidas õige on, sest mlemat varianti olen kyllalt ohtralt kuulnud, läänepoolseid siis enamasti Laitses vanaisa käest. Täitsa naljakas on.

Kommentaare ei ole: