25. november 2009

ylestähendusi

Kui kusagil räägitakse mingitest otsisõnadest, mida ainult väga kylma närviga inimesed Google'sse sisse toksivad, siis mul ikka ja alati tekib mõte et "Aga vaataks järgi, ki hull see ikka olla saab?". Tänane juhtum näitas, et minu puhul on selline järgivaatamine absoluutselt vastunäidustatud. Ma ei ytle, mida ma otsimas käisin, aga seda ytlen kyll, et kahtlen sygavalt, kas ja kui normaalselt ma öösel magada saan. Esimese, ainult otsingutulemustega varustatud lehekylje peale! See peaks mulle ju õpetuseks olema, aga ilmselt ei jää viimaseks korraks, kui ma tahan "Kaa maailm asjadega kursis olla!"

Yldiselt olen haigevõitu olnud paar päeva ja sele tulemusena on mu ööpäevarytm täiesti paigast ära. Mitte täiesti äärmuslikult ilmselt, aga piisavalt, et veidike probleeme tekitada ja nõuda yhte väheste unetundidega ööd ja turrisoldud päeva, et uuesti paika minna. Mitumitu päeva olen kusagil kolme-nelja aegu magama saanud, kohati hiljemgi, ja ärganud ka vastavalt - kell pealelõunal. Mina ei tea, mis homsest saab, sest homseks filosoofialoenguks on mul kõik tekstid veel kirjutamata ja suurem osa loengutki veel kuulamata (kohe varsti asun taas selle kallale).

Kõik see magamine muidugi tähendab, et ma olen oma unevajaduse kuhjaga täis saanud, ja sel puhul hakkavad unenäod meelde jääma. Mõneks ajaks. Esimeseks kymneks-viieteistkymneks minutiks umbes. Kui ma neid selle aja jooksul ymber ei jutusta või yles ei kirjuta, on kadunud.

Vahepeal oli yks synnipäev, mille ma õigel ajal õnneks ära unustasin ja seetõttu ennast erinevate huvitavate dilemmadega ei piinanud (õnne soovida? õnne soovimata jätta? telefoni, meili, sõnumi või mingil muul teel?). Meelde tuli alles sellisel kellaajal, et ainus viisakas sidevahend oleks ilmselt võrgukiri olnud, aga Pyy oli juba tuttu saadetud ja seltskond selline, et uuesti sel esmärgil midagi avada oleks olnud väga kohatu. Seegi aasta edukalt yle elatud, peaks ilmselt tunnistama.

Praegusel aastaajal on yldse palju synnipäevi. Või on mul lihtsalt balansseerimata tutvusringkond. Hm.... või siis kui nyyd mõtlema hakata, on asi ilmselt kevades:D

Nyyd siis tagasi kõlatöö ja loengu kuulamise juurde. Kohe. Varsti.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

vaja kontrollida:)