29. detsember 2009

elu ja...

Mul on kurb-nõmeduse rynnak jälle. Selle pärast siis eelkõige, et ma ei saa sõita Kudinale. Autopakkumised, mis olid, olid Tartust, kella seitsmeni peab tööl olema ja jõrgmisel päeval kaheteistkymnest taas. Tuttav auto Tallinnast ei lähe. Yks vähemtuttav ehk läheks, aga sinna peale ma ennast möllima ei hakka, nii kuu pealt kukkunud ma ka ei ole. Homme paistab, kas on veel haigetsaamist ette näha või mitte, aga tyhja sellest.

Kuidagi... Ära kulutatud on olla selle kandi pealt vaadates. Kõik, mis oli, sai "investeeritud", ainult et siis oli majanduskrahh:D. Justnagu oleks yks kylg elust ära võetud. Viisnurgast tehtud nelinurk. Mis seal ikka, kui nelinurk siis nelinurk, ainult mõte on veel veidi uus ja harjumatu. (Umbes nagu kõigi järkjärguliste muudatustega - kui avastad, et oled yhest servast teise jõudnud kuidagi märkamatult, yhest kategooriast uude, siis olemine ise ei muutu, aga mõte on uus ikkagi. Juuksed on lyhikesed, lyhikesed, lyhikesed, ika veel lyhikesed, ja siis järsku öeldakse et oi kui ilusad pikad... siis mõtled natuke aega et on nad siis nyyd pikad, tõesti?) Niisiis, näiteks nelinurk. Miks neli? Juhuslikult. Samahästi võiks kuusnurgast viisnurk saada või 20-nurgast 19-nurk. Kolmnurgaks ma ei tahtnud hakata, see on liiga terav ja fikseeritud.

Aga jah, jõulude ajal olen peamiselt olnud kodus, kuigi aegajalt käinud ka kylas ja mänginud näiteks "Katani asustajaid". Täitsa tore on olud, aga liigutanud olen hirmus vähe. Selle vastu peaks midagi ette võtma, mingi hetk uisutama minema näiteks. Harjumäel on see mõnusasti käe-jala juures ega ole liiga kallis ka (noh, eelmine aasta ei olnud).

Aga akadeemilisel rindel avastasin just, et esimesest sydakuu täisnädalast algavad eksamid. Kysimusi ja kysitavusi on hirmus palju, enamike jaoks ma pole mitte midagi teinud ja ainult mõned on sellised, mille ma ehk ilma ettevalmistusteta isegi ära teeks. Foneetika-fonoloogia eksami esimese poole tulemused on teada, polnud yldse paha - A sain. Oleks saanud saada ka A+, aga transkriptsioon vedas ilmselt alt. Siinkohal mäkus endale, et matriklinumbri võiks ära õppida. Ei ole nii keeruline.

Kohe kirjutan unenäo ka ylesse.

Kommentaare ei ole: