29. juuli 2010

Vihjan siis siin nyyd igaks juhuks, et ports ilusaid vööpilte sai mu käsitöölehele yles lykatud, seal on kõik muu info ka juures - näiteks see, kuidas neid osta saab, kui peaks tulema tahtmine ennast kaunistada. Link on kõrvaltulbas.

Mida ma muidu teen? Sedasama mis pärispuhkuse ajal - istun aias päiksevarjus, imen endasse tohutus koguses rohelist jääteed ja lasen nõelal välkuda. Kui aias ei istu, istun toas ja teen sedasama.

Tuju ei ole praegu maailma parim just. Kuidas mul saab olla hea tuju, kui headel inimestel läheb halvasti (N. näiteks), pisikärbes läheb ninna (just hakkasin yhte sisse hingama) ja samal ajal on vaja karta, et yks teine hea inimene, kui mu spekulatsioonid vett peavad, võib jälle haiget saada. Mis see minu asi on, ytleksid siinkohal peaaegu kõik kyynilisemad tuttavad. Väga ei olegi, ainult niipalju, et ma ei taha, et nii lähedased ja nii head haiget saavad. Ega ma muidugi midagi teha ka ei saa sinna, igayhel oma elu ja omad arvamused ja ma pole kõiki asjaosalisi näinudki, aga mulle teada oleva info põhjal ei meeldi mulle ikkagi, kuhu asjad lähevad.

Põhjused... ma tahan arvata, et need ei ole isekad põhjused. Ma ei tunne, et oleksid. Ma lihtsalt kardan teise inimese pärast.

Sain täna verbaalse kõrvakiilu. Kogemata, tahaks loota. Häält ei ole alati võimalik ideaalselt kontrollida.

Muidu on kõik pigem hästi. Ei kavatse lähiajal tasakaalu kaotada. Samas, kes neid asju ikka ette kavatseb.

Kommentaare ei ole: