26. detsember 2010

seda, teist, kolmandat

Ma ikka veel ei salli seda, et kui ma teen mitu postitust yhe päeva jooksul, ei ole kõigi juures kuupäeva tavaliselt. Aga ma ei saa mitte vaiki olla, sest mul on nii mitu nõustumist. (Tho kolas mööda internetti ja kajab siinkohal kõige loetu kohta täiesti seostamatult, v.a. ehk mõnele sellisele, kes sama teed mööda kolama on sattunud, mis ei ole võrgu suuruse juures väga mõeldav. Ma teen seda sellegipoolest.)

Punkt A: Ekke Moor on niiväga tõesti parem kui Nipernaadi. Gailit on yleyldse pull kuju, seda ka. Ekke Moor on suhteliselt nii tore raamat, et mul on seda umbes kolm eksemplari ja kui ma rahaga olukorras satun veel mõne peale odava raha eest, siis ma ostan veel. Et saaks kinkida, kui selgub, et kellegil ei ole, kellel võiks.

Punkt B: Sattusin ohtralt ka yhe noore luuletajanna seisukohtade ja eneseväljenduste peale, mis tekitasid vähehaaval ent seda kindlamalt tunde, et tolle inimesega tahaksin ma rääkida. Võimalik, et mul poleks midagi öelda, aga võimalik, et me avastaks ennast yhe ja sama puu juppidena.

Punkt C: Alati on naljakas, kui sama pere inimesed kasutavad ennast väljendades kuidagi mingil olemuslikul kombel sama stiili. Eriti kummalik on see siis, kui mõlemal puhul on tegemist väga selgelt "omahäälse" tekstiga. Omahäälne tekst on asi, mida mõned oskavad ja mõned ei oska, see on see, et kui inimene kirjutab, siis on võimalik, et see tuleb tal välja täpselt nii, nagu ta räägib. Siis on teksti lugedes ja inimesega tuttav olles kuulda, kuidas see tekst on täpselt selle inimese häälega. Mõni jällegi kirjutab hoopis teisiti kui räägib. Mõni kirjutab lihtsalt keskmiselt, ilma hääleta, ilma stiilita. Aga häälega tekste on alati palju parem lugeda.

Punkt D: Mind pommitavad viimasel ajal nii paljud nii head mõtted, et ma ei jõua neid kõiki kohe haarata-lugeda-seedida. On tunda, kuidas on suur yhine maailmaosa, ja siis on suur osa, mis peaks olema yhine, aga millest ma olen mingis teises maailmas kasvamise tõttu ilma. Seda peaks vaikselt vähendama, aga seda ei tohi ära unustada.

Punkt E: Eelnevast järeldub, et mul on tahtmine mingeid praegusi igapäevaseid asju muuta. Selleni, et kui mul oleks mingigi tegelik teenistus, siis ma võibolla otsiks järmiseks endale mignid inimesed ja koliks kodust ära, et ma saaks elada rokem nii nagu mina tahan. Aga mul ei ole seda hetkel, nii et ma ei tee seda hetkel. Ilma kusagilt raha saamata see justkui ei töötaks hästi.

(Punkt F: Mul ilmselt puudub oma hääl ja kui seda teksti natukene vaadates lugeda, on arvatavasti kerge välja mõelda, kuskohas ma võrgus kolasin.)

Kommentaare ei ole: