13. detsember 2010

yhte ja teist, jälle

Kroonika korrektsuse huvides tuleb yles tähendada, et täna ma läksin hukka. Kui syydistada tahate, võib syydistused saata M. ja N. aadressile. (isikute kaitsmise huvides lyhendatult, eksole:D)

Tegelikult on vahepeal olnud tore. Avastasin täna, et Kristiine keskuse Apollo ei ole pood, kus ma orienteeruda suudaksin. Seal on kõik asjad nii läbisegi ja suvaliselt ja kuidagi... ei ole hea raamatupood noh, ei ole. Millest järeldub, et ma lähen ilmselt homme peale kontoritööaja lõppu töö juurde, vaatama ja mõtlema, mida ma tahan, ja yritan selle siis teisest poest yles leida. Also, sealse kohaliku kinkekaardi eest saab võibolla jõulukaarte osta.

Ja ostmisest veel - rauasiirupi ostsin ära. Maitseb hirmus hästi. Kohe hirmus hirmus hästi, justnagu tahaks seda terve klaasi korraga ära juua. Sellest saab teha järeldusi, kuid ei pea.

Muidu... olen kaua yleval ja magan poole päevani. Ise olen sellise korraldusega ysna rahul, kuid yhiskond ja vibolla kool ei ole. Homme peab hommikul kymneks kooli minema, kell 12 on ekam, kuhu ma ei tea, kas mind lastakse, sest ma pole registreerunud (aga mine tea, äkki lastakse?), peale seda on vist veel midagi. Ma vähemalt loodan.

Karbid väga ei edene, sest ma ei ole neid eriti õmmelda viitsinud. Peaks tegelikult. Näiteks nyyd kohe.

4 kommentaari:

arni.alandi ütles ...

Mis tunne on siis hukas olla?:)

Tho ütles ...

Mäss mässamise pärast natuke, aga ma ei ole veel otsustanud tegelikult.

Anonüümne ütles ...

Eiiii!!! Sa ei tohi hukka minna. VA juhul, kui sa hästi hukka lähed! Olen egoist ja leian, et minu uue ja harjumatu elurolli juures on vaja, kedagi, kes ei lase minul pahasti hukka minna!

Ja see on hea, et sa rauasiirupi muretsesid. Loodan, et aitab ka:) Ja ma ütlesin ju, et see on hirmus hea!

L.

Tho ütles ...

Sellest tuleb veel rääkida.