1. jaanuar 2011

Kõigest muust kui aastavahetusest

Uus aasta tuli hästi, aga mitte sellest ei tahtnud ma praegu rääkida.

Tahtsin rääkida hoopis sellest, kuidas ma loen yhte teksti ja mulle meeldib see suhteliselt - aga ma ei ole yldse kindel, kas ta tegelikult on tekst. Selles kõiges on midagi meeletult, ääretult, määratult filmilist. Peale veidikest harjumist hoopis teistsuguse keelestusega läheb asi palju paremini kui enne. Ainult et mul vist hakkab tekkima mingi naljakavõitu keelenärilise teema. Kui ma ei teaks, millega on tegemist, siis ma teeks kahte asja: otsiks endale punase pastaka ja/või tekstifaili. Ma justkui tahaksin sellega tegeleda. Siis kui sisu on peast läbi käinud.

Ajan täna sõnu segamini ja tähti omavahel vahetusse. Tahtsin just kuhugi kirjutada 'error', aga kirjutasin hoopis 'ettot'. Ja mitte sellise yhekordse näpuvea korras, vaid... sõnad kuidagi natuke naljatavad täna. Tulevad lausetesse mitmekaupa - sinna kohta, kuhu peaks käima yks sõna, tuleb synonyymikobar. Kirjutan ära ja siis peale vaadates... "Oh, oot, mida? Miks ma nii tegin?"

Hiljuti sai sinna tinditööde juurde veel paar uut asja yles lykatud (Neid võib vaadata. Need ei ole vist väga halvad.)

Pea ei tööta päris nii hästi, kui ta võiks, aga see on magamata olekust. Sest natuke sai magatud ka, aga kael on kange ja kolm unetundi päevasel hetkel ei ole päris see, mismoodi ma olen harjunud.

Kommentaare ei ole: