7. mai 2012

Asju, mida ma muude asjade kõrvalt avastan:

Müürilehe internetist lugemise võimalus on suurepäraselt tehtud. Instinktiivne, intuitiivne ja teised toredad sõnad.

Mõttetu on mõelda, et inimene k'ib ainult yhes koolis. Mõni käib isegi kahes kõrvutiasetsevas järjest, olgu need omavahel nii ajastuid tylis kui parajasti tahtmist on. Yhtlasi, koolid ja suguvõsad.

Kirjutada lehekylg teksti umbes kolmveerand tunniga on normaalne. Hiljem tuleb see veel yle vaadata ja laused korda teha, muidugi.

Eesti on väike, õnnetu Tartu on veel väiksem. Kui ma vaatasin, kes kelle kohta mida öelnud on, tuli välja, et vana hea Hiir on teinud asjaliku intervjuu yhe mu uuritavaga. Ja et nad on kohe sõbrad ja nii. Nunnukas Eesti.

Esimest korda taban, kuidas mignit asja uurides internetti niiviisi kasutada, et huvitav on ja iga viie minuti kohta tuleb tykike uut infot. Häbi tunnistada, mhm. Tavaliselt ei juhtu, kahjuks. Juhtub ainult nyyd, kui mul selliseks meelelahutuslikuks targemakssaamiseks sugugi aega ei ole.

Ma toimin paremini, kui töö ei ole hoomamatult suur.

Kommentaare ei ole: