11. november 2013

Umbes kaks tundi on olnud tunne, et ma olen midagi olulist ära unustanud. ma tean, et ma mäletasin, mis see oli, siis kui ma yles ärkasin. See oli, et peab midagi tegema või kuhugi minema või millegiga hakkama saama, tänase päeva jooksul. Aga nyyd ma ei tea, mis see täpselt oli. Hirmus häiriv tunne on, aru ei saa sugugi, mis valesti on, ja kõik asjade korrasolemise checklistid on kordi juba läbi käidud ega aita sugugi. Noh, et söönud oled? Kohvi oled joonud? Kiisud on söönud? Ja nii edasi.

Lisaks on korraga soe ja hooliv olla, hästi õnnelik ja kõik on korras - aga samal ajal on uskumatult kurb ka. Vaatasin vanu pilte - noh, päris iga päev ei vaata neid ju - ja need tegid veel kurvemaks. Ja olid ilusad. Natuke nagu lein ärajäänud maailma pärast. Keeruline ja lihtne ja kõiksuguseid asju.

Kommentaare ei ole: